poniedziałek, 16 czerwca 2014

EUROGOSPODARKA promuje agroturystykę

Opierając się chociażby na moim przykładzie, kiedy jestem w rozjazdach i przejeżdżam przez wsie to nie ma takiej sytuacji, żebym nie widział reklamy ośrodka agroturystycznego. Jest to bardzo modne w naszym kraju. EUROGOSPODARKA podkreśla, że ta moda zaczęła się odradzać


już w latach 90., która nawiązuje do przedwojennych tzw. letniaków. Klasa mieszczańska oraz robotnicza w czasie letnim, chcąc odpocząć od miasta wyjeżdżali na odpoczynek na wieś.
Obecnie to już bardzo ważny i podstawowy segment turystyki i rekreacji, pisze EUROGOSPODARKA. Ośrodki agroturystyczne prócz oferowanego wypoczynku są bardzo często ważnym centrum społecznym i kulturalnym. Wiele rodzin na wsiach traktuje to jako dodatkowy zarobek do gospodarstwa, ale są i takie, które wyłącznie z tego się utrzymują, jak można przeczytać w EUROGOSPODARCE.
Tłuszcz jako dobre biopaliwo według EUROGOSPODARKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz